BEAUTIFUL NIGHTMARE


Julskolavslutningen va en aning tråkig men mysig.Efteråt åkte jag emelie lina sara och amanda in till stan för att fika.Mitt duma jag glömde plånboken hemma så jag kom dock inte så långt, gick hem för att sedan möta upp min mormor vid alins och åka upp till henne för att städa och äta god mat.
På kvällen blev det lite dricka hos jespers (en kille i skolan) kusin med sara carl och en gammal klasskompis till mig som jag inte sett på två år ungefä.Det var trevligt!Och kvällen slutade bara bra.

Har vart hos carl hela dagen och tagit lugnt.Sitter och ser film och väntar på att han ska bli klar i fotostudion och duschen.Sen blir det mat och efteråt åka ner till mig för film och godis.Det blir en skön lördagskväll, jag orkar inget annat och det är helt klart.Ha en god kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0