HAPPY CHRISTMAS

Jag gillar gillar och gillar julen, det är mysigt.Har haft en rätt stressig dag med martina, jag menar vem är det som alltid är ute i sista minuten ?.Det är självklart jag! Dum som jag är så köpte jag alla mina julklappar idag och det gick på rätt onödigt för mycket pengar.Vi tog en snabb lunch på rise and spice vilket var väldigt gott för våra kurrande magar.Efter allt springandes så blev det härligt med solning för mig och jaqueline.
Efter det blev jag en anning överraskad.Jag trodde ida skulle komma hem från london idag eftersom hon fått tre dagars ledigt från jobbet där.Så helt plötsligt när jag går på stan så ser jag ida stå framför mig och jag blev rätt så chockad men jätte glad.
Det blev städning och mys resten av kvällen med carl.Fick en jätte fin julklapp av honom också, svårt att förklara men det dyker nog upp något kort på det.

Nu ska jag vila mitt huvud och det innebär att jag äntligen ska få sova, god jul och godnatt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0