THE DAY AFTER CHRISTMAS

Vaknade sent och satte mig för att se ensam hemma fyra, älskar dem filmerna.Sen lyckades jag ta mig upp för att åka hem till ida innan hon åker hem till london igen.
Klockan blev mycket så skyndade mig hem och fixade iordning mig lite innan jaqueline kom och hämta mig för att sedan åka upp till tim.Förfesten var riktigt kul.Alla åkte ner till stan för att gå till puls, det var kul där också till viss del men det slutade väldigt dåligt för många av oss tror jag haha.Kom hem tidigt i alla fall och kan inte säga att jag mådde nå vidare bra.Lyckades somna även fast det snurrade i huvudet på mig,´hatar att sova när det gör det.Sen va det ju det där man att tvätta klockan sju på morgonen för att få med mig allt till kläppen, jag "råkade" stänga av alarmet.Men mamma var uppe som tur var och tog hand om det.
Nu sitter jag här med illa måendet i halsgropen och vill bara sova framför tv:n medans jag måste gå till stan och inhandla grejer inför imorgon. Skriver sen för nu väntar mamma på att jag ska bli klar.Ha en god dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0