BUM BUM BE DUM BUM BUM BE DUM BUM


Nästan glömt av min blogg.Har väl bara ingen lust att skriva.Vaknade av det brakar till på taket på grund av all snö som håller på att trilla ner, mysigt.Vid tolv gick jag och åt lunch med mum på orion och åkte sedan till skolan för att fota osv.Fick skjust hem av min snälla pojkvänn, skönt.Som vanligt efter jag läst några sidor i min engelska bok så somna jag självklart även fast den är sjukt rolig och bra.Vaknade efter en timme och började fortsätta läsa och komma disaster dejt haha skrattar lika mycket varje gång, det programet är ett måste.Nu sitter jag här med en mätt mage och kollar efterlyst och pratar med ida om lite hur vi ska göra för snart åker jag. 
Till london igen fast med sara denna gång och boendet blir hos ida och joanna ist.Ska bli hur mysigt som helst.Och efter det har jag annat att längta efter, åker med carl till tenerife under påsken.Lite värme och solbränna har aldrig skadat, det låter även jätte bra i mina öron.Sen blir det till att chilla lite med att åka bort för det är inte bra för mitt konto.Jag gillar bara att uppfylla mina drömar om att komma bort.


Kommentarer
Postat av: Elin

Pojkvän och somnade, gången, programmet

2010-02-12 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0