CARPE DIEM


Hm okej det gick väl bra på sjukhuset.Det var inte nått för konstigt men dem ska höra av sig på måndag antagligen.Får väl se om halsmandlarna åker bort."Ja alltså det gör skit ont att ta bort halsmandlarna så vi gör ju inte det i onödan direkt för du kommer verkligen ha skit ont, men vad tycker du själv?" heheh ja dem gillar att skrämma upp mig och det är inte första gången och säkert inte sista för den delen heller.
Jag åkte vidare till skolan efter det med min räkmacka och coca cola som blev min lunch.Duktig var jag och gjorde klart lite saker, ett prov och mitt fotoprojekt.
Det blev träning idag, gjorde inte så mycket.Lärde mig en del av programet och repeterade en massa.
Nu tänkte jag strax gå och lägga mig och sova riktigt gott.

Kommentarer
Postat av: Elin

skrämma

2010-01-15 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0