FRIDAY TO SUNDAY


Fredagen var i principt rätt så killig.Gick till viskan(som vanligt) och sen åkte jag jaqueline och tim upp till en kompis som hade fest.Trevligt och många skratt åt roliga personer men blev lite uttråkad i slutet så tog bussen hemmåt till min sköna säng.
Vaknade rätt så trött och gick in i duschen och sen började jag packa för att åka med carl till varberg.
Mysigt var det verkligen.Vi kom dit i tid och åkte in till stan för att äta nått gott med oscar.
På kvällen blev det tjugo års fest och sen in till stan för krogen, nyfiket blev det.Det var faktiskt kul i början tills huvudverken började smyga fram och jag bad om en alvedon i baren, vilket kunde vart väldigt dumt gjort eftersom man vet aldrig, men huvudvärken gick i alla fall över och inget dumt hände.

Sov ut på söndag morgon vilket var hur skönt som helst.God frukost och sen blev det ut lite, promenad på havet eller ja isen kanske jag ska säga.Efter en stund med galna killar så bestämde vi oss för att åka hem och ta donken på hemvägen.Mums.Kan säga att jag somna väldigt skönt den söndag kvällen.

Kommentarer
Postat av: emelie

me like, you, a little.

2010-01-20 @ 22:39:27
Postat av: Elin

Huvudvärken och i princip :)

2010-01-25 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0