PRETTY STRANGE


Jag har vart duktig idag, kanske inte låter som nått stort men för mig är det de.Jo för idag gick jag upp lite tidigare än vad jag brukar för att gå till viskan och sätta mig med naturkunskapen med oliver och linn.Bra vill jag nog inte säga att det gick men fick klart en del med vårat arbete i alla fall tills imorgon.
Vid tre tiden gick vi därifrån och jag åkte upp till mormor för att äta god mat.Jag bara älskar hennes mat så säger inte nej till det.
Nu sitter jag och fördröjer tiden så att den blir halv åtta för då ska jag oliver och linn ha "msn dejt", planera lite mer inför imorgon alltså.Extremt tråkigt men det som allt annan så måste det också blir gjort.
Sen ska jag sätta mig och glo på någon film, antingen scream eller click. Och därefter sova i min underbara säng! Imorgon är det skola, ska jag vara arg glad eller ledsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0