WHO EVER LIKES THAT

Jag är något uttråkad med min fotohistoria.Man bara läser en massa text och försöker få in det i huvudet men det stannar inte kvar där det ska.Har fått chansen att öva till provet på en kväll, vilket känns rätt så omöjligt eftersom då försöker man bara få in det i huvudet och det slutar som alltid bara dåligt.Men jag ska försöka i villket fall som helst.Tog en paus ifrån det nu och det var skönt!
Som vanligt bara foto idag och inget annat, fick klart mina bilder till utställningen idag också.Känns vädligt bra och jag kan slapna av ifrån det nu.
En sak är typiskt, min körtel har svullnat upp nu och den gör himmlans ont för den är för stor och får lik som inte plats.Läkarna höll vad dem lovade, blev rätt förvånad men jag fick komma upp till sjukhuset redan imorgon och det går nog bra.. hoppas jag.
Nu ska jag kolla runt lite till och sen fortsätta och äta mat.Elin har valt stekt ris med kykling, hm okej att det är gott på thairestaurang men frågan är då om det är gott hemmagjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0