WONDERFULL DREAM

Skön skoldag faktiskt, har inte gjort så mycket alls.Det är brukligt i och för sig.
Slutade vid halv tolv men ändå så kom jag ifrån skolan vid klockan tre, man liksom fastnar där och orkar inte gå hemmåt.I alla fall jag kom hem och åt lite så var carl här med, självklart somnade båda två i soffan eftersom detta tråkiga vädret gör en extremt trött.Han lämna mig för ett bra tag sen och nu väntar jag bara på att nått ska hända.Väntar på att alla ska bli klara med allt dem nu håller på med som typ tränar äter osv.
Hoppas det finns nått kul att hitta på för jag är rätt så uttråkad.
Bilden som lades upp igår är en bild som jag tat för utstälningen, redigerat bilden är carls förtjänst och jag gillar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0