Done it is, done!


Äntligen hemma. Vart på vift idag! När jag vaknade så stoppa jag i mig lite frukost fort för att sedan bli upphämtad av J. Väl hemma hos henne fick jag smaka på hennes väldigt goda bakade bullar med te, mysigt på balkongen med filt osv. Älskar när hösten kommer då man kan sitta ute med massa kläder på sig + filt och bara prata och dricka te. I allafall, hade tid hos läkaren sen och det gick bra. Väl hemma och lagt sig i sängen bekvämt för lite Gossip Girl så ringer mobilen. Då var det dags igen att åka iväg och efter den visiten i stan blev det frisören. Borde jag ens vara ute när jag är sjuk, nej. Well, jobb imorgon ändå och hoppas på att jag inte förvärrat det. Denna låten går om och om igen just nu, stört skön. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0